อีกคำถามคือ พอเอามาใช้เป็นแบบตั้งโต๊ะคงต้องเอาสายชาจน์เสียบตลอดเวลาที่เล่น จะมีผลต่อแบตเตอรี่หรือเปล่า และ ในอนาคตถ้าแบตหมดสภาพจะสามารถเปลี่ยนเองหรือว่าต้องให้ ป๋า John Frank เปลี่ยนให้หรือเปล่า ค่าใช้จ่ายประมาณเท่าไหร่ครับ
อีกคำถามคือ พอเอามาใช้เป็นแบบตั้งโต๊ะคงต้องเอาสายชาจน์เสียบตลอดเวลาที่เล่น จะมีผลต่อแบตเตอรี่หรือเปล่า และ ในอนาคตถ้าแบตหมดสภาพจะสามารถเปลี่ยนเองหรือว่าต้องให้ ป๋า John Frank เปลี่ยนให้หรือเปล่า ค่าใช้จ่ายประมาณเท่าไหร่ครับ
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
ขอเพิ่มจากผมนะครับ:
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
ให้กำลังใจ 0
หยิกหู 0
ความคิดเห็นที่ : 29
somkiatr
23/10/2015 07:13:04
182
อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
23. อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
23. อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
23. อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
23. อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
23. อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
17.) A DAC can be thought of as primarily a mathematical processor. As such it can have objective qualities of mathematical accuracy but also subjective ones such as musicality, warmth, etc. How do you balance between these when you design your dacs or working with the fpga?
18.) USB has become the ubiquitous conduit for digital audio. But in your view, is it one suitable for the task? Are the stages necessary for its interface any more of a hinderance than other protocols like s/pdif or i2s? Do you have a preferred interface?
19.) Many manufacturers have incorporated a balanced headphone outputs in their dac/dap's while Chord has remained single ended. Was it a design decision or do you feel that potential gains do not justify the added cost/space/complexity requirements?
20.) With a range going from the Mojo to Dave, are you "done" with DAC's for the time being? Will we see developments in other areas from Chord or is something like a Hugo2 in the pipeline?
22.) Chord traditionally offer "families" of products (Choral/Chordette/Reference/etc.) yet the Hugo and Mojo remain unaccompanied. Will we be seeing other members of their respective families?
ปกติแล้ว Chord จะขายผลิตภัณฑ์ เป็น family เขาจะมีของอย่างอื่นในกลุ่มของ hugo หรือ mojo อีกด้วยหรือไม่?
23. อยากทราบว่า Hugo Mojo แปลว่าอะไรครับ มีแรงบันดาลใจอะำรถึงตั้งชื่อแบบนั้น
อันนี้เป็นคำถามนอกเรื่องนิดนึงนะครับ อยากจะถามว่า
ถ้าป๋า John Frank จะแนะนำเพลงสำหรับทดสอบ Chord Mojo อยากจะแนะนำเพลงอะไรเป็นพิเศษ แล้วก็
ป๋า John Frank ชอบเพลงอะไรหรืออัลบั้มไหนมากที่สุดครับ
แค่นี้แหละครับ อิอิ
อันนี้เป็นคำถามนอกเรื่องนิดนึงนะครับ อยากจะถามว่า
ถ้าป๋า John Frank จะแนะนำเพลงสำหรับทดสอบ Chord Mojo อยากจะแนะนำเพลงอะไรเป็นพิเศษ แล้วก็
ป๋า John Frank ชอบเพลงอะไรหรืออัลบั้มไหนมากที่สุดครับ
แค่นี้แหละครับ อิอิ
วันนี้ interview ของป๋า John Frank ก็ผ่านไปเรียบร้อยด้วยดี นี่เป็น interview แรกของ Mojo กับ John Frank เลยครับ รอนิดนึง ขอเวลาใส่ซับประกอบให้เสร็จ แล้วผมจะรีบเอามาให้ชมกันนะคร้าบบ
วันนี้ interview ของป๋า John Frank ก็ผ่านไปเรียบร้อยด้วยดี นี่เป็น interview แรกของ Mojo กับ John Frank เลยครับ รอนิดนึง ขอเวลาใส่ซับประกอบให้เสร็จ แล้วผมจะรีบเอามาให้ชมกันนะคร้าบบ